Fiko ve Ayşe, Cemil'i kaçırdılar! - Bizim Hikaye 30. Bölüm
Fiko ve Ayşe, Cemil'i kaçırdılar! - Bizim Hikaye 30. Bölüm
* Comments.
- Bu ikiliden korkulur valla
- Cemile gıcık olanlar 1 koysuna
- Kizdaki havaya bak yaa
- ayagim yetismiyo😂
- Bunlar manyaklar ya 😂😂😂
- beğenenin inşallah arabasi olur
- Çok komik 😂🤣
- Küçücük boyuyla koca arabayı suruyo ya 😂
- bence bunlar aklını kaçırdılar :D
- Ayağım yetmiooo
- AYAĞIM YETİŞMİYO 😂
- Fiko:*Savcı ne ya*Ayşe:*Onuda mı bilmiyosun yuh yuh yuh*
- Cemile gıcık olanlar +1’leyin:)
- EfsNne
- yanlız ayak üstünde kırk yalan diye buna derim ben
- Polis geliyor fiko 😂😂😂😂😂😂😂
- Ilk defa Cemile acidim
- Biz kötü çocukmuyuz
- Saçmalık
- Hocaaağmmm biz masumuz hocaaağmm
- Arkadaşlar 100 like için teşekkürler hepinize.
- Barış yakışıklı diyenler
- İlk yorum
- Sonuncu yorum
- ben bu ikiliyi sevdim şldjdöpoşldkd
- Her esnediğinde bende esnedim
- Askında cemil iyi çocuk ama aşık olduğu için aklını kaçırıyo
- Tek kelimeyle SAÇMALIK
- Benimde araba suresim geldi:D
- Amk o hap mide hapı panpass la azcik inanadirici olun lan
- 3. Yorum
- EN GÜZEL BİZİM HİKAYE
- Birşey diyimmi bence Ayşe nin annesi şükran 6sysjhshshshhs
- Ayağım Yetişmiyoo😂😂😆😆😂😆😆😆😃😃😃☺
- Arayollarfan gideris basbaya 😂😂😂
- Polia geldi fiko
- Fiko nun saçına gıcık oldum yaa
- bayılıyorum şu diziye
- amk direksiyona iyi bakın :)
- O MAY YÜZÜ BUNLAR DELİ
- 😂😂
- Cemile gīcīk oluyorun pislik bi düsmedi filizin yakasīndan
- 2 yorum
- Bu kızı alın bu filmden ya
- Bu bölüm saçma olmuş
댓글
댓글 쓰기